Nu hoppar jag in i duschen

Nu ni tänker jag ta ett långt bad innan det är dags för tvättiden sen ska jag ringa och höra när jag kan få hämta nyckeln till lokalen jag ska ju få hämta den idag :)
Ska se om man kan gömma undan ite skit så det ser någorlunda snyggt ut och inte bara gamla saker överallt vill ju inte ha sönder något heller :O Ah det blir nog bra får se sen om vi får tag i Zeb älsklingen har inte sett till honon eller hört något från honom enligt älsklingen så skulle han kanske fixa låtarna till kvällen :/ Ah hoppas hoppas det löser sig med det också :)
Fick veta för ett tag sen att en tjejkompis från falun inte kunde komma ner hit åååh varför ska dom bo så långt bort :(?
Snyft!!

Ah nej oj nu har jag inte tid med er längre skummet i badkaret stiger nu hihi.

Puss hej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0