Ny design på väg

Så nu börjar jag ju tröttna lite på min bild :D  Så har pratat lite med min lilla egna designer och Bea har fixat bild :D Vilka brudar man har alltså :D Tur man har er när man själv inte kan så mycket. Hihi nej men hon skulle kunna hjälpa mig med min nya design hade tänkt ha en vit bakrund nu så man kan se texten bättre. Bea min lilla skit unge skulle försöka hjälpa mig men hon kunde inte heller och på något sätt lyckas hon göra bakrunden vit iallfall men texten för kanske november månad och dom andra försvann hahahah så det måste fixas också :D  Men hade iallfall tänkt ha dessa bilder och en stor rosa text i mitten av dom :D  Vad tror ni???
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0