Så tillbaka

                               
Ah jag känner mig på liiiiite bättre humör just nu. Men är fortfarande ganska sur över datorn.
Men detta är iallfall vad jag fick med mig hem denna gång :) har fortfarande lite kvar på ett presentkort så det blir nog ett återbesök sen någon dag :)
Ett nytt linne från Gina tricot eftersom mitt gamla vita linne är as slitet

                                                            En jätte fin schal :D
                                                     
    Ett par grymt snygga leggins

                                                                 Att par varma långa sockor
                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0