Shoppat

Hittade ett as snyggt knivställ också :)

Som ni vet så har vi gjort om i hallen vi har ju målat och så :D As snyggt blev det faktiskt :D Grymt! Så vi åkte och handlade en hylla till den men hittade ingen eller så var dom slut som jag hade spanat in men vi hittade annat roligt också t.ex nya handtag till mina garderober och dom ute i hallen nya hängkrokar till jackorna vi tog ju bort hatthyllan.

Och sen köpte jag några fotoramar som ska stå på hyllan sen.Älsklingen håller på att sätta upp alla handtag just nu sen när vi fått upp allt ska vi åka och käka är faktikst as hungrig och tänkte att jag skulle bjuda han nu :) Snällt va??
Ah men lovar att ni ska få se resultatet sen på hallen hur den blev :D

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: Marica, Carolina & Emma

Snyggt knivställ! :)



Besök gärna vår blogg förresten! vi skriver om kost, dieter, träning o tips . . . VÄLDIGT BRA! =)

2010-02-23 @ 22:20:37
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0