till gränby

                               
Så nu har jag bestämt mig ska ta och vandra iväg till gränby för att lugna nerverna med en runda shopping :) Sen är jag nog på bättre humör haha tills jag kommer hwm antagligen och ser datorn.
Sitter ju nu vid älsklingens dator som är sååå seg och dum :P Iallfall datamusen åker inte dit jag vill.Åååååh jag vill ha min dator. Kommer lämna in den och då får man ju vara beredd på att få vänta flera veckor. Usch och låna den här så länge tråååååååkigt :( Har ju alla mina bilder på datorn tänkt om dom nu försvinner :O Neeeeeeeej!!!!!!
Ah får hålla tummarna.
Men vi hörs sen när jag kommer hem igen och ni får se vad jag har med mig hem för god saker ;)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0