Tvättar

                            
Yes jag kom ihåg tvättiden iallfall :)Så nu kan jag tvätta hela den där dumma högen med kläder :)
Väntar på att älsklingen ska komma hem undrar om han har fixat lite gott tills i morgon han skulle ha fixat det på lunchen :) Lokalen är fan bra om man fixar ljuset lite :D
Det kommer bli kanon :) Ni som kommer ni glömmer väl inte att det är i morgon nu då?? :D
Hihi kommer bli skit kul ;) Synd för dom som inte kommer :( Ah nåja det kommer flera gånger blir ju 20 om ett år nu då jävlar ska jag röja :D Ah nej ska fan ta mig en kopp kaffe och sen höra med älsklingen när han hade tänkt dyka upp :D  Just ja vet ni vad jag hittade nere i lokalen som tur va :D?? Nej tyvärr hade dom ingen spelare men vi får helt enkelt ta ner våran och högtalarna.Men istället för glas som folk antagligen kommer dricka ut så hittade jag en massa plastmuggar öl muggar :DHeeeelt perfekt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0