Uppe


                                                    
Åååh vad skönt det där var alltså. Underbart att kunna ligga i ett varmt bad och läsa en bok :)Turbo var ju självklart med hihi. Har nu satt på en kanna kaffe sen ska jag krypa tillbaka till soffan och ta det lugnt tror jag känner mig fortfarande inte hundra faktiskt.Kan bero på att jag sov länge men jag brukar vara pigg rätt snabbt sen så konstigt.

Aja kanske är piggare sen till kvällen. Alltså med den här datorn känner jag att det blir inte lika mycket uppdatering som min lilla den kan jag bara ta och ha i knät i soffan hur bekvämt som helst men med denna dator måste jag gå och sätta mig vid skrivbordet varje gång. Drygt hahaha wow nu lät jag värsta slöhögen.Hahahaha!
Ah men jag glömmer iallfall inte bort er ;) Nu blev kaffet klart ska rusa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0