Yes i morgon får jag se lokalen

                                     
Ringde Inger igen och hörde med henne hon verkar ju hel go hon sa när jag ringde " Ja men  hej du bara försvann sist vad det något som hände" så himla gullig. Sen så frågade hon mig när jag kunde komma och kolla på lokalen. Och jag kan ju när som helst just nu så då bestämde hon i morgon.
Hoppas den ser någorlunda bra ut iallfall :)Håller tummarna :) Sen när jag vet säkert att vi vill hyra den så ska jag skicka ut alla inbjudningar :) Ja nej hörrni det har ju inte vart någon vidare uppdatering idag sorry för det har vart helt upptagen hela dagen har vart och städat och rensat i garderoben och hittat lite som jag inte vill ha kvar, ska fråga älslingens syrra om det är något hon vill ha annars slänger jag det.
Ah nu ikväll så har vi vart och handlat och käkat.Så nu sitter vi bara i soffan och tar det lugnt.
Älsklingens älsklings programm är ju ikväll så jag vet vart jag har honom sen :)
Hihi. Har ni gjort något kul idag då kära läsare??Skola kanske bara???
Tråååkigt isåfall säger jag bara hihi :D
Nej då bara skojjar :) Nu ni ska jag kolla lite runt på bubbelroom och nelly om jag hittar något snyggt ;)

Puss bitches <3


Kommentarer
Postat av: bea

Är det många du bjudit eller? =)

2010-02-02 @ 20:23:50
URL: http://beatrisi.blogspot.com
Postat av: Birgerlone

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-11-04 @ 12:31:30
URL: http://birgerlone.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0