100102

                              
God morgon på er jag och älsklingen har försovit oss rejält idag vi hade väckarklockan på 11 tror jag det var men sen slog älsklingen av den så vi sov vidare till två :O
Kan ni fatta två gissa om vi hoppa upp ur sängen när vi kolla på klockan.Usch vad sent.Just nu sitter han och kollar på Top gear blir nog lugn dag idag med eftersom jag har råkat ut för halsfluss IGEN!!!
Hatar mina halsmandlar alltså.Vill ta bort dom men det kan tydligen bli komplikationer efter man får ju inte prata på två veckor och börja hosta blod ALDRIG!!!!
Nej så det väntar jag gärna med.Hihi.
Ah nej ska nog gå och lägga mig i soffan nu och ta det lugnt med lite halstabletter och te :)

Puss på er där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0