100103 God morgon

                                           
Heej och god morgon på er alla glada :D Japp har nyligen gått upp men det är ok att sova länge när man är sjuk så man blir bättre min hals känns faktiskt ganska bra nu gör fortfarande ont och halsmandlarna är fortfarande väldigt svullna.Usch men på bättrings vägen som sagt.Älsklingen har nyss dammsugit och vikt en del tvätt han är så duktig :D Tror han börjar bli ganska rastlös eftersom vi bara var hemma igår eftersom jag mådde verkligen inge vidare så han satt och spelade hela dagen och jag låg bredvid och kolla på :) Hihi vi var riktigt slöa igår faktiskt.Men blir nog inte lika slöa idag vi skulle behöva handla lite mat och bröd och annat skit så vi måste nog bege oss ut i kylan så småningom.Japp men det löser sig då.
Nej nu ska jag sätta mig i soffan med en varm kopp te och en film sen fixa till mig lite om vi skulle bli tvungna att åka ;)

Sorry för att jag är dålig på att ladda upp bilder på mig men det kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0