100107 God morgon

God morgon på er ah jag vet att jag inte bloggat något bra under den senaste veckan men har har typ torka.Och sen så kan jag ju inte använda min dator eller jag kan använda den men då måste jag ha internet sladden :( Det orkar jag inte koppla i varje gång så har älsklingens dator så länge.Hihi.
Nu snart ska jag ner på stan och lämna cv och sen ska jag handla lite go mat tills ikväll.Får se vad det blir :)
Usch har drömt mardrömmar om mitt hår inatt ligger och är orolig måste verkligen klippa mig men är så fruktansvärt rädd hur det ska bli jag vet att det kommer bli super kort men bara jag kan ha löshåret i och att det inte så konstigt ut så får dom klippa hur dom vill har jag sagt.Så får ta modet och gå snart och fixa det.
Nej nu ska jag klä på mig och ut i kylan.

 Hörs senare :) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0