100109 God morgon

Ååååh va sköönt sol och klarblå himmel och lagom kallt helt perfekt väder idag och jag och älsklingen har sovit bort hälften av dagen.Hihi. Vi tog en lite längre sov morgon idag. Skönt. Har faktiskt inga planer för dagen tar den som den kommer tror inte älsklingen heller har några planer fö han sitter i en filt här bredvid mig och ser på discovery chanel. Som vanligt.
Hihi nej ska nog ta en sväng in i sovrummet och klä på mig. Håret har jag redan fixat. Ååååh sitter och önskar här att man kunde spola tillbaka tiden då innan jag blondera mig så att jag kunde gå till en frisör och fixa färgen och klippa håret. Har aldrig gillat frisörer dom har alltid klippt fel på mig så gissa om jag är rädd för att ta och klippa mitt slitna hår nu då??? Kommer inte visa mig ute på ett bra tag om dom gör helt fel. Bea gjorde ju extantions i sitt hår men det kommer jag verkligen inte ha råd med just nu vet jag utan ett jobb :( 5000 om jag kunde vinna det så skulle jag gå ner till frissan direkt.
Nog om det skulle ju klä på mig.

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Marcusgunhild

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 16:09:57
URL: http://marcusgunhild.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0