100112 God morgon

                          
Usch vilken morgon har åter igen tillbringat min morgon på toan sen klockan halv nio i morse :(
Vaknade upp med att jag mådde as illa och så tänkte jag att det är lika bra att gå upp men när jag väl gick upp så kom allt på en gång hann inte ens till toan :( Så det var bara att skrubba upp allt inte direkt härligt :S
Så efter det var jag helt utmattad och valde att gå och lägga mig igen och somnade.
Efter en stund så sms Bea gumman och frågar om jag ville hänga med henne och simma och bada bastu åååh varför lyckas du pricka in när man mår skit :(

Hade jätte gärnat följt med behöver träna upp mig lite och simmning är ju perfekt.
Så får se om jag mår något bättre snart vill fan inte ligga igen.No fucking way!!!!
Ah nej ska försöka få i mig lite te kanske får jag behålla det.
Men ni vet om det inte blir så mycket bloggande idag så vet ni varför och vart jag antagligen befinner mig.Men ha det bra idag nu annars.

Puss och kram :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0