100115 God morgon

God morgon mina underbara läsare :) Allt bra idag??Hät är det toppen ska strax ta en liten dusch.
Hahah vaknade till av att någon tung person hoppade på mig.Snacka om att jag blev rädd men då var det bara älsklingen som kom hem han kände sig ganska yr och så.Men fan vad han garvade när han såg min míin när jag vaknade upp.
Måste ha sett kul ut.Han sa att han skulle vila nu någon timme sen så skulle han tillbaka till jobbet men det är inte super säkert än att han orkar åka upp till Falun men jag hoppas verkligen att han klarar det och att han känner sig mycket bättre snart :)
Nej hörrni nu ska jag hoppa in i duschen så har jag det klart.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0