100117 God morgon

Mmmmm god morgon på er där ute :)
Vakna??? Knappt här och älsklingen är på väg upp nu.Nu har vi sovit ganska länge så han har säkert huvudvärk eller något. Hahah och vi har fortfarande inget vatten i kranen eller toan. Jäkla hus alltså. Det är inte direkt kul att gå ut i kylan och över till min mormor och låna toan vaje gång. Inte för att jag har emot och se min mormor och morfar mer men det är just att gå ut i kylan :(
Idag så blir det hemfärd men vi ska träffa lilla Anna innan vi åker.Sen så ska älsklingen kolla lite på min morfars bil som låter lite dumt i ratten och värmen går lite upp och ner inne i bilen.
Så han har något att göra idag iallfall. Då kommer nog jag hålla min lilla mormor sällskap för skulle tro att min morfar vill vara med och kolla på.
Hihi.
Nej hörrni nu ska jag ta och få i mig lite frukost.

Hörs sen Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0