100118 God morgon

God morgon (gäsp).
Usch skulle ha gått upp egentligen vid nio men jag valde att ta en lång sovmorgon eftersom jag har inte sovit så där jätte bra precis hemma hos mammi så det var skönt.
Hade tänkt hoppa in i duschen nu strax men tror jag ska få i mig lite frukost först.
Sen måste jag ta tag i och diska och städa upp lite hade ju tänkt ta ner allt som inte ska vara här inne ner i källaren.
Det kommer säker sluta med att jag glömmer bort det och bara slöar idag.
Hihi.
Ne men jag ska duscha och fixa i ordning mig så kanske jag kan bjuda på lite bilder sen :)
Haha får se om Turbo följer med också och sjunger i duschen. Hahaha gjorde han sist.
Nej men ska sätta igång nu så jag får något gjort idag.

Puss sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0