100120 God morgon


God morgon sötnosar wow alltså jag måste verkligen vända på dygnet men orkar inte eftersom jag vet att jag inte ska någonstans.ÅÅÅÅÅÅH!!!
Just jag min mammi kommer ju hem idag från Grand canaria. Hihih nu får hon se om huset står kvar och om dom har fått tillbaka vattenet. Hahah kommer garva om dom inte har fått det :D
Neeh det är ju synd om dom. Hihi.
Nu ska jag ta och äta lite frukost sen så ska jag gå och ta mig ett varmt bad :)
Sköööönt! Ska bara ta hand om mig idag tror jag :D
Sen ska jag nog fråga älsklingen om vi inte kan ta en tur till H&M sen ikväll :)
En lite rundtur det brukar vi inte göra så där jätte ofta han vill oftast fixa något till bilen istället :D
Aja men han får göra det så länge jag kan få skjuss så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0