100121 Godmorgon

Godmorgon på er där ute :)
Gick upp för kanske en timme sen men har bara legat och degat lite i soffan sen pratat med min kära mammi. Dom har ju fortfarande inget vatten stackarna. Så vet inte hur det kommer bli nu när jag fyller år hade tänkt ha mitt firande den 6 hos dom så om det inte går så ska jag höra med mormor om vi inte kanske kan ha hos dom. För jag vet här kommer vi inte ha plats för släkten har knappt några stolar och det är ju inte schysst precis och låta gästerna sitta på golvet hahahah.
Nej men hoppas på att det löser sig snart. Ska ringa till min pappi också om att jag vill ha den 6 så han vet också :)
Ah nog om det vad händer idag då?? Jag ska senare till H&M och köpa ny fondution och kanske en ny bh hade jag tänkt eller något nytt linne kanske i får se :) Men ska dit efter älsklingens slutat jobbet :)
Annars vet jag inte vad som händer. Ska höra med Bea kanske hur det går med plugget :)
Nu var det ett tag sen jag var med henne känner jag miss her :(
Nu har hon iallafall något att göra på dagarna nu är det bara jag kvar.

Men har bestämt mig nu. Jag har ju sökt två st jobb som jag får svar på snart. Har ju självklart sökt mer men utan resultat men iallfall om jag får något av det är ju det toppen :D
Men om inte då får det fan bli praktikplats istället nu är jag fruktansvärt trött på att bara sitta hemma och leka hemmafru.

Nej nu hörrni ska jag ta mig en skål med Kellogs red berries :)

Puuuuusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0