100122 godmorgon

       
Godmorgon godmorgon allihopa.Hår mår ni idag då?Här är det seeeeegt hihi!
Har nyligen gått upp så sitter just nu och kollar på Top model :)
Funderar på om jag ska käka frukost nu innan jag hoppar in i duschen eller om jag ska duscha först kanske. Hmmm..jag ska se klart Top model iallafall.
Jaha ni vad händer annars idag en fredag som denna?? :)
Här hoppas jag det kommer hända något iallfall ikväll orkar inte sitta hemma.Bea gumman har inte kunnat höra av mig till dig har inga money på mobilen just nu :(
Så du vet gumman :) Har inte glömt dig :)
Nej hörrni nu ska jag nog se klart detta programm sen hoppa oin i duschen och välja dagens outfit ;)
Idag blir det iallfall löshåret i utifall vi kommer göra något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0