100123 God morgon

          
God morgon god morgon på er därute :)
Allt bra med er idag?? Bakfulla kanske??
Här har man vart uppe sen nio då Leon ville ut och gå. Hahaha Jonas han vill ha en hund men han är fan inte redo för någon.För vid halv nio så vaknade han och sprang runt lite i sovrummet vi hade ju stängt dörren till sovrummet för Turbo så.
Men fick honom att snooza en kvart sen var jag tvungen att dra mig uppåt och ut med honom.
Jag frågade Jonas om han skulle med men han ville sova lite till så jag tog på mig hans stora varma röda jacka och vandrade ut.

Hahahah han står ju och kissar minst två minuter på samma ställe så typ all snö försvann.
Det roliga är ju att han och Turbo kommer överrens bara det att Turbo får absolut inte komma i närheten av Leon matskål då visar han tänderna och Turbo råka komma för nära för ett tag se men  han ville väl lukta lite och då högg Leon till mot honom så stackarn blev ju så rädd att han gjorde en kullebytta i luften.
Det såg kul ut men ändå hemskt.Han fick sig ett lite dreggel på frambenet så det syntes vart leon tog honom någonstans.

Men åh vad jag tycker synd om grannen vi har under oss då Leon är ju så himla leksugen och stor och som ska hoppa mot Turbo så det kan ju inte vara så svårt att höra en stor han hund på 60 kg hoppandes strax ovanför.Jag skulle bli lite fundersam vad som händer.
Hahaha vi ska tydligen passa honom tills Zeb blir bättre och har faktiskt ingen aning om när det blir :O
Han har ju skadat ryggen så han kan ju inte gå eller jo på alla fyra kunde han lite igår.Och idag mådde han lite bättre enligt älsklingen.
Så ah får se hur länge vi får passa honom.

Kommentarer
Postat av: bea

heej :D Jaa det kanske vi skulle kunna göra! Kanske kan komma förbi er ikväll då kanske :) ?

Har lite planer på lite semester i sommar som ni kanske vill haka på. Ifall vi båda perter har råd :D hihihi. hörs på telefon sen puss

2010-01-23 @ 14:47:34
URL: http://beatrisi.blogspot.com
Postat av: Morganstine

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-01-11 @ 10:01:55
URL: http://morganstine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0