100126 God morgon

                
God morgon (gäsp) på er underbara bloggläsare :)
Har inte nyss gått upp men är så fruktansvärt trött så jag kommer säkert somna här i soffan mellan Leon och Turbo :)
Har gjort min första smoothie på länge den smakar helt ok kanske hade i lite mycket bär och dom kanske ska ha tinat lite först känner isen hahaha. Men det blir nog bättre i morgon skulle jag tro :)
Idag händer det nog inte mycket hade tänkt hoppa in i duschen men jag vågar inte lämna dom där två ensamma så får hoppa in sen när älsklingen kommer hem istället :)

Får bara sitta barnvakt idag känner jag och ta det lugnt kanske ska ta och baka lite :) Får se.
Nej nu hörrni ska jag dricka upp min goda smoothie sen ska jag nog vila lite grann leon har somnat iallfall.Hihi slöhög det där.Snart kommer han börja snarka men det var helt otroligt idag han brydde sig inte om när älsklingen gick upp det gjorde han igår men idag så måste han ha vart helt slut stackarn :) Men däremotskönt för mig:)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0