100127 God morgon

God morgon god morgon mina kära läsare. Shit sitter är i soffan med en lätt huvudvärk.Usch känner inte för att gå ut idag. Måste det snart men aja.Inte för att det är jobbigt utan att det är världens skit väder.Så jag skulle tro att jag tar hit leon ger han lite mat och sen tror jag att jag tar och ser någån bra film nästan :)Eller vad tror nu är inte det ett bra sätt att underhålla sig en dag som denna??? :)
Ha jag kommer göra det ändå.
NUska jag strax ta och göra min frukost smoothie :) Hoppas på att den smakar bättre idag hihi.
Blir nog en rostad macka till eller kanske knäckebröd mums :)
Ah nej nu kurrar magen.

Hörs sen Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0