100128 God morgon

God morgon mina härliga läsare. Mår ni bra idag?? Sådär här faktiskt.
Vaknade vid halv elva faktiskt och otroligt nog Leon också :)
Härligt!Sitter just nu och käkar en ägg macka kunde inte göra min smoothie min yoghurt tog slut.
Snyft så vi kanske får köpa lite sen senare efter älsklingen slutat jobbet.
Och stackars Leon han har fortfarande inte fått sin mat så får mata honom med lite bröd det gillar han :) Fast just nu ligger han bredvid mig och sover.Var ute ungefär en halvtimme och sprang runt.Hihi.
Annars idag så händer det inte så mycket tror jag.Kommer kanske inte bli lika mycket bloggande idag som igår är inte på världens bästa humör :(
Så ni vet om jag inte uppdaterar så mycket.
Nu ska jag ta mig lite te :)

Hörs Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0