100131 God morgon

God morgon på mina läsare där ute. Allt bra med er??Lite segt än har inte orkat piggna till riktigt än.Hihi.Älsklingen ska snart åka och fixa med bilen så jag stannar hemma och ska planera lite hur vi ska göra i hallen och i köket.Vill börja komma igån igen nu känner vi jag vet iallfall på ett ungefär hur vi ska göra i hallen den kommer ju bli vit iallfall sen så vill jag ha en lång hylla på den långa väggen fullt med fotoramar :)

Kommer bli super snyggt hoppas vi. I köket vill jag och älsklingen göra något åt den solblekta träväggen. Älsklingen sa något om att riva väggen och kolla om det bara är betong bakom eller vad det är sen så vill han måla den vit eller någon annan färg och sen sätta små lampor som lyser upp väggen. Wow han har verkligen bra ideér ibland gubben min.Så jag fick i uppdrag nu at städa upp här i lägenheten och sen kolla om jag hittar något snyggt till hallen eller köket :)
Så får ta och göra det :)
Men ska vinka av honom nu så vi hörs sen :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0