Bakar :)

                                   
Så håller på just nu och bakar med Turbo såklart ska han ju vara med precis överallt :( Inte en chans att man får vara ifred heller.No way!!! Fick nyss mitt tavel stafli i skallen av honom när han gick uppe på skrivbordet TACK!!!!
Nej ikväll så ska jag åka hem till Bea och baka lite annat och se filmen som går på tv ikväll Stolthet och fördom :) Hihi det var lite små kul när hon ringde och frågade om filmen jag hade nämligen tänkt att kolla på den ikväll men nu får jag då göra med lilla Bea :)
älsklingen känner ju sig lite hängig så ska låta han få vila och dessutom tror jag inte han gillar den typen av film heller :P Hihi
Nej ska kolla kladdkakan inne i ugnen nu.

Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: eweee :)

GAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

VA TASKIGT ATT DU BA FICK DE I HUVET?! XD

2010-01-06 @ 16:49:11
URL: http://lillaewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0