Besök hos zeb

                 
Så nu är vi hemma i lägenheten igen efter ett litet besök hos zeb skulle hämta upp mat och så men det visade sig att han hade inte mycket kvar själv men hans mamma skulle komma i morgon så hon skulle fixa lite :)
Sen så tog vi och kollade på Smokin aces första filmen :) Skit bra fasst man kände sig lite seg höll nästan på att somna.Hihi. Det var jag inte ensam om.Sen så fick zeb vinka av Leon än en gång.När vi kom hem så tog vi honom på en sista promenad innan läggdags.
Nu ligger han här i soffan och sover som en stock.Hihih

Själv kom jag nyss ur duschen.Älsklingen skulle också egenligen duscha men han hittade ju såklart Top gear på tv så han skulle göra det i morgon det första när han kommer hem.
Lilla leon får nog följa med honom till jobbet så kommer jag hämta upp honom sen senare vid lunch ungefär :)Då får jag en riktig promenad. Men ska faktiskt ta mig en lång sovmorgon i morgon hade jag tänkt för jag sov uruselt i natt Leon var uppe några gånger eftersom när vi rör på oss i sängen så måste han flytta på sig så då hoppar han ner och står vid sängkanten och ser på dig tills du säger "hoppa upp".

Nu ni ska jag faktiskt ta och smörja in mig lite sen så ska jag ta och lägga mig är sjukt trött.Hörs mer i morgon.

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Kaigina

Great site keep up the good work

2011-03-26 @ 16:45:17
URL: http://kaigina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0