Film kväll :)

                                    
Har nyss vinkat av Bea och Marcus dom kom förbi här och ville se film med oss trevligt trevligt var det :) Såg filmen Click som gick på tv.
Alltid kul att umgås med dom :) Nu snart blir det nog sängen eftersom älsklingen ska jobba i morgon och jag ska nog ner på stan om jag inte tar och letar upp lite ställen i morgon och samlar mig till tisdag. Måste nämligen duscha och fixa lite andra saker först.
Vet nu iallfall att nästa helg blir det falun så då hoppas jag på att få träffa några som jag inte sett på länge som Anna och Nattis t,ex :D
Sen blir det nog att vi sover hos min mamma eftersom hon den lilla jäkeln åker bort till det varmare landet. Usch vad fuskigt vill verkligen också åka utomlands.
Men Bea och Marcus hade nästan planerat att åka utomlands i sommar och tyckte att vi också skulle satsa på det :D Älsklingen har ju aldrig vart utomlans så någon gång så:)
Men får se vad ekonomin säger :) Har jag ett jobb så kanske det skulle gå :)
Nej nu måste jag göra mig i ordning för sängen :D

Vi hörs mer i morgon snyggingar ;)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0