Försenad julklapp

                        
Wiie fick hem en liten sen julklapp eller ah skulle väl egentligen ha fått den på söndagen av mina kusiner men jag åkte ju hem då så fick den inte, men nu damp den ner i brevlådan äntligen :)
Och fick ett presentkort på H&M på 250 kr så nu kan jag shoppa lite igen :)
Wiiie!!
Har kommit hit för ca en timme sen ungefär sen var vi inne och pratade lite med min mormor och morfar. Mammis katt tycker ju inte m våran lilla skit så dom rök ihop eller andra katten slog till Turbo och han trodde hon bara vill leka men icke så mormor fick ta henne då inne hos sig så får turbo va här inne med oss.
Annars tar jag och älsklingen lugnt just nu med en varsin öl framför tv :)
Är faktiskt ganska trött nu efter den långa blifärden så kommer nog somna gott sen inatt :)
Nej nu ska jag vara lite mer social med älsklingen och springa upp och sätta på elementet så vi inte fryser ihjäl inatt.
Hahaha och just ja en sak till som jag just nu får höra hela tiden är just att nu när vi är på landet riktigt nu så har mammis vatten frusit  totalt så vi har inget vatten så vi måste springa över till min mormor om vi måste skita och ha vatten xD
Härligt va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0