Fy fan!!!

Har nyss kommit hem nu från skobutiks helvetet.Som ni kanske kan gissa er till så gick det inge vidare.Jag fattar inte tror varenda jävla skobutik att alla tjejer är korta eller vad är det inte en enda jävla sko för oss som är as långa är snygga finns bara piss fula och ser ut som ridstövlar. Vem fan vill ha det då och gå runt med på stan???? VA????? Är så otroligt förbannad just nu.
Älsklingen säger att jag kan ha klackar men hallå vem vill gå runt och vara nästan 1.85 m lång men några jävla giraffben??? Inte jag iallfall!!! Det räcker nog med folk som glor på en för att man är längre än dom flesta tjejer.Ni som är i ungefär samma längd som jag och längre kanske fattar vad ja snackar om.
Dom som gör skor kan väl för fan göra lite snyggare skor till oss långa också och inte bara sneekers.Vi kanske också vill ha grymt snygga stövlar till ett bra pris.

Nej nu ska jag ta och käka en god middag och lugna ner mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0