Fynd på H&M


                                                  
Så wow fy fan alltså vilken tränings morgon jag har haft :D
Först en snabb fowerwalk till Bea,,sen vidare mot gränby där vi gick i affärer kanske ah jag vet inte lite mer än en halvtimme jag hittade faktiskt lite snyggt ett par snygga trosor och ett par läckra örhängen. Sen så skulle jag ju ner till älsklingen och ta hit Leon igen men svängde av hemma först för att dricka något var fruktansvärt törstig.
Sen så tog jag och knalla ner mot PBZ.

Snacka om att det var snorhalt på vägen då :O Höll på att drutta på ändan flera gånger och då kan ni gissa hur lätt det var med leon i koppel sen seriöst om det hade vart bara is så hade jag kunnat åkt bakom honom hem. Hahahah fy fan vad kul det skulle ha vart :)
Ah men nu är vi iallfall hemma i värmen skööönt. Lär nog ta ut Leon snart igen men väntar några timmar måste ta tag i disken också snart men måste fan vila lite innan är helt slut efter allt gående.
Hihi!

Nej nu hörrni ska jag ta och luta mig tillbaka med leon i knät och vila lite han snarkar redan så :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0