God kväll

                Vill se ut så här frisk och kry.Nu osminkad och sjuk :(
           
Shit vad jag har sovit idag alltså det är inte klokt :O
Ligger fortfarande i soffan och kollar tv älsklingen sitter borta vid datorn har suttit där ett tag men det kan han få göra ett tag till för vill kolla på Paradise hotel nu snart och han hatar verkligen det programmet hihi.Jag tycker det är kul men dom är riktiga idioter på det där stället.
Hahaha.
Ni som kanske undrar hur det är med lilla mig just nu så känns det lite bättre men vågar fortfarande inte äta något bara dricka te skedsvis.
Hoppas på att jag mår mycket bättre i morgon.Vill inte ligga längre.
Nej nu ska jag ta lite mer te tror jag. Fan är så fruktansvärt hungrig.
Ah men vi hörs mer i morgon.

pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0