God morgon 100105

Så god morgon på er ute i kylan har ni också lika kallt som vi??? Här är det nämligen -16 grader inte en chans att jag går ut idag inte just nu iallfall.Har bestämt mig för att ta en lång varm dusch istället och hade tänkt städa och baka lite idag tror jag.Anledningen till att jag inte heller har bloggat så mycket på sista tiden är för att min lilla skit datorn eller nej det är faktiskt inte den det är fel på det är routern IGEN världens sämsta kvalitet vi åkte ju och lämnade tillbaka den andra sist och fick en ny likadan ah gissa vad nu har ju den såklart pajjat.Den fungerar med sladd alltså internetsladden men inte trådlöst vi trodde det var datorn först men det är det inte nu längre.
Piss grejjer.Ah nej nog om skit grejjer ska hoppa in i duschen nu.


Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0