God morgon 100129

Så har hunnit duschat och gått ut med Leon så nu sitter jag med min smoothie och en banan och myser ka strax se Top model. Sen måste jag fixa lite kläder för idag och för ikväll ska till en tjej kompis som fyller 20 :) Funderar om jag ska ta klänningen jag hade på nyår eller om jag ska ta någon snygg skjorta med leggins.
Får fundera mer på det.
Sen ska jag ta tag i disken och städa lite Pettson ska sova hos oss sen ikväll efter festen.Får se vart vi ska bädda soffan eller den utdragbara fotöljen.Aja det löser sig.
Nej hörrni nu ska jag dricka upp min smoothie och kolla klart på tv sen börjar dagen :)Hihi.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: bea

2 år .. yeah :D

Det var hos jens och jossan eller? SNYFFTTTT...vi är icke bjudna :P inte för att jag känner dom men... hahah :)Hade också velat komma ju ändå. ^^

2010-01-29 @ 12:03:18
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0