Handla

                                                                              
Ska snart ner till Willys och handla. Nu ska jag handla så att jag kan ta och göra smoothies till frukost nyttigt och bra :D Fick tipset av Bea så :) Härligt :) Har mätt mig och gissa vad visst jag är ju smal redan men vill ju vara smalare i höften bara och wow har minskat två cm redan efter vi fick leon :D
Lite till så är jag as nöjd :) Sen ska jag nog få älsklingen och köpa lite frukt också :)
Sen kommer jag träna bara för att hålla formen :)
Nej nu ska jag försöka få Leon lite gladare ligger med huvudet på soffkanten och gnäller han har as tråkigt tydligen stackren :(

Puss på er sötnosar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0