Hemma äntligen igen

Så nu är vi hemma igen då. Har varit på Jonas jobb och fixat lite med hans bil. Självklart fick vi ta med oss Leon också vilket visade sig vara toppen för vi skulle hjälpa Zeb att starta sin bil som inte vill funka nu på vintern han mådde ju lite bättre idag så han spatserade runt på kryckor som Leon inte alls tyckte om.Hihi.
Älsklingen är ute och fixar lite filter till bilen.Jag valde att ta en snabb runda med Leon.Det märks att han fryser lite när vi är ute skakar som fan stackarn.
Aja oj nu måste jag kolla dom där två. Leon är lite små sur på Turbo tror jag fnyste och morrade lite åt honom än så länge funkar dom bra.
Hoppas det håller.

Bea skulle du kunna ringa mig om ni vill komma :D ???
Har inte hunnit fixa money till min mob än. :)

Puss på er därute i vinterkylan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0