Hemma med Leon <3

Så har kommit hem nu igen har ju vart en sväng till ikea men vi hittade inget vi planerade däremot lite vad vi skulle vilja köpa sen :)
Sen så åkte vi till elgiganten och kollade på en skrivare som vi vill ha. Går på 2000 så ska nog spara till den sen.Därefter så ringde zeb och kolla vad vi gjorde så vi kom överrens med honom och helena att vi skulle käka tillsammans så vi åkte till marianns.Efter det så får jag veta att vi ska få passa leon igen så wow nu får jag träning igen jag har ju som sagt minskat tre cm så nu kommer det bara fortsätta :) Hihi
Japp kommer bli jätte bra det här :) Ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt :)
Men vi hörs lite mer senare :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0