Hemma

               
Så hemma igen efter en långdag men Bea gumman :) Hade faktiskt riktigt kul käkade lite småpratde och kollade på en jätte bra film. Kommer inte ihåg vad den hette men det var typ askungen fasst på riktigt, om man säger så :) Hihi
Hann faktiskt diska och plocka undan lite skit innan älsklingen kom hem.Pust!!! Märkte igår efter vi handlat att det fattades lite skit så vi får nog ta en sväng förbi mataffären igen.
Ah ska nu strax göra i ordning mat åt babe tänker inte äta själv är fortfarande ganska mätt från Beas mat :)
Men eftersom jag är hemmafrun just nu så får jag väl ställa mig vid spisen igen då där jag hör hemma. Hahahah nej men nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0