Hittade ännu en medalj

                
Som ni vet tränade jag ju friidrott i mina yngre dar vet inte tror det är ca 5 år sen nu jag slutade träna och tävla så hahaha jag borde vara fet xD Så mycket skit som jag och älsklingen käkar eller ah jag försöker ju äta nyttigt.Men som sag mina medaljer har legat lite överallt i huset och i mammis garage. Så nu hade mammi hitta ännu en medalj som jag får ta med mig hem och sätta upp.Funderar på att köpa någon bra hylla och lägga och sätta upp dom på.
Kanske hittar något billigt sen :)
Ah nej Anna kommer hoit strax hennes kille skulle bara ta en kopp kaffe innan tyvärr blir det ju ingen lång vistelse eftersom vi måste bege oss hemmåt och dom kunde inte heller stanna så länge dom skulle också vidare men vi hinner åtminstone umgås ett tag iallfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0