Jag har hittat lösningen på mitt hårproblem :D

                  Tjejen till höger skrev hon som gjorde detta att hon hade axel långt hår :)
                                 Och det ser ju super snyggt ut :)
                    
Wiiiie satt och kollade runt på blocket på hårförlängningar och jo det finns där det är frisörer som vill tjäna lite extra pengar så dom har annonserat ut sådana erbjudanden för inte mer än 3000 som mest.
Jag har inte råd med så dyrt heller men det finns dom som endast tar en tusenlapp men då får du köpa slingorna själv men det går typ på 400 som mest hallå 1400 för en hel hårförlängning eller ah mellan 50 till 150 slingor finns det att välja mellan men det är inte dåligt det :O
Och dom har ju mellan 4 - 8 års utbildning inom hårvård.Det var en tjej som kunde till och med komma hem till en om den inte ville gå ut. Hahahah vadå bra????
Jag ska helt säkert spara till det där :)
Klippa mig först sen kanske jag kan spara det sista och sen göra det där.

Så jag har äntligen löst mitt hårproblem :D Det bästa med det där vet inte om det var samma tjej men en av dom hade lös hår som sitter i från 6-9 månader :D
Jag menar WOW!!!
Så det är mitt nästa steg detta :D Ska inte handla något ska spara det sista jag har på kontot och sen ska jag vänta till min nästa ersättning och sen kan jag kanske fixa det om inte kan jag säkert låna lite av älsklingen :D

Kommentarer
Postat av: bea

Oj! va kul att det var så billigt :)

Men ska du klippa dig mycket eller? för du kommer ju inte behöva klippa så mycket som jag? :) För du har ju rätt långt hår iallafall ju :D utan clips

2010-01-09 @ 14:13:11
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0