Kladdmuffins


Håller på att laga kladdmuffins eftersom dom verkade som en hitt när vi hade Bea och Marcus var här.Så det blir nog mumsigt.Älsklingen får med några till jobbet i morgon med.
Men han sa att han inte vill dela dom med några klåfingrade praktikanter.Hahahah han är bara för söt :D
Aja men han får med sig några ändå.Han kan gömma dom :)
Missade ju Det okända eftersom vi skulle ju iväg och handla och lämna mitt cv men så hade dom ju såklart stängt men ska höra med ett av jobben i morgon hade jag tänkt för det stod att man skulle skicka in ansökan men ska höra med chefen om man inte kan lämna in den i butiken ändå kanske.
Det andra jobbet kunde man bara skicka in via extern ansökan på deras sida.
Suck så får ta tag i och göra det nu ikväll så slipper jag tänka mer på det i morgon.Och dessutom får jag det gjort fort nu så.
I morgon ska jag nämligen till lilla Bea och umgås med henne lite :)
Nej nu ska jag kolla muffinsarna :)

Puss och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0