På stan med Bea i morgon

                              
Har nyss snackat lite med Bea och hörde lite om hon har tid att träffas en stund i morgon och hon skulle ändå ner till stan en sväng och kolla skor så då hänger jag bara på henne :)
Det var meningen att jag ska ha Leon hos Bea under tiden då när vi är på stan men älsklingen sa att då kunde han ta med honom till jobbet.Så då får han göra det men sen så kom jag på att när jag ska hem sen så kunde jag ändå svänga förbi honom på jobbet och hämta upp honom och ta en promenad hem igen eftersom älsklingen kommer inte orka ta honom på en promenad innan jobbet i morgon och han kommer inte ha så mycket tid på lunchen heller, men han kan släppa lös Leon på baksidan så han kan springa runt lite och göra sina behov :) Hihi

Aja men det blir bara bra det :) Har fortfarande ingen aning om hur länge vi ska ha honom hos oss heller men det gör inget jag får ju bra med motion hihi :)Goood det behöver jag verkligen :)
Ska komma igång riktigt sen med tränings maskin som jag önskar mig nu i födelsedags present :)
Sen så har jag tänkt att kanske börja tränings simma med lilla Bea :)
Så kommer vara i topp form nu till sommarn :D
Wiiiie!!!
Nej nu ska jag ta och luta mig tillbaka i soffan med Leon och ett glas pepsi och en bra film :)
Ha en vidare skön söndag :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0