Paradise hotel

            
                  Hihi hittade en gammal bild på mig sen i sommras när
             jag höll på och förändras till blond ni ser lite gul i håret var 
                                                   jag allt där.

Sitter i sängen inne i sovrummet under mitt mysiga täcke och kollar på Paradise hotel.
Har missat några programm nu eftersom älsklingen vill inte titta på det och jag orkar oftast inte gå in hit och slå på tv. Men nu så hittade älsklingen Top gear på tv:n och jag såg att just det avsnittet har vi sett några gånger så orkade inte se det igen.
Funderar på om jag ska ta en sväng in till Gränby i morgon och kolla om jag hittar något.
Kanske kan be älsklingen köra mig dit :) Hihi ska faktiskt ta mig ett långt skönt bad i morgon hade jag tänkt. Det var ett tag sen nu så. Det kan jag unna mig :)
Älsklingen blev faktiskt glatt överraskad över att jag hade städat så pass mycket som jag hade gjort :) Det uppskattas ju nu jävlar ska jag försöka hålla det så här rent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0