Problem med Blogg.se

              
Är det bara jag eller har ni andra som har blogg.se haft problem med att komma in??
Har försökt flera gånger och nu äntligen kom jag in. Pust.
Har bara tagit det lugnt sen sist idag vi åkte till Kenz pizza där älsklingen och pettson tog varsin pizza då jag nöjde mig med en kebabrulle.Sen så tog vi oss en tur till biltema där jag hittade ett par snygga ljuslyktor.
Passar jätte bra till vårt nya soffbord.Hihi

Nu har jag kollat upp om det fanns en lokal man kan hyra och det finns det häääärligt så ska ta och kolla upp med dom sen på måndag och kolla om det finns en tid till min fest hoppas hoppas.
Hahaha just ja pettson satt och svor här att alla som han känner fyller år nu i feb..jag fyller år snart,,hans mamma fyller i i morgon tydligen,hubbe fyller han fyller och hubbes syster fyller också år.Hahahah guuuuud vilken bra månad alltså.
Så det löser sig då får folket plats här sen har bjudit ner några tjejkompisar från falun också så hoppas ju att dom vill komma. Ska höra med lilla anna också om hon vill komma ner :)
Nej nu hörrni ska jag plocka ihop och göra lite snyggt inne här.

Puss bitches <3


Kommentarer
Postat av: emma

jag fyller också i februari ;)

2010-01-30 @ 22:31:56
URL: http://emmallainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0