Så vad har jag fått??

Ja ni nu jävlar vad tror ni jag har fått för något??? Hihi kan iallfall säga att jag verkligen behövde en.
ENNNNNNNNNNNNNNNN NYYYYYYYYYYYYY MOBIL :D En ny eller ah inte nyaste men för mig är den ny men iallfall en Sony ericsson W 595 Walkman ;) Yeah !!!!

                      
Wiiiiie fan är överlycklig just nu :D
Skulle få den av älsklingen men när dom var in och köpte den så frågade Ingmar om han fick vara med och dela och det uppskattas ju jätte mycket :D
Kommer vakta denna mobil med mitt liv hihi :D Nu ska jag inte lämna kvar den hemma som jag brukar göra med min ibland tyckte inte om den så där himla mycket.
Fick ju den också av älsklingen åååh vad han är söööt :) Plutten min <3
Love him love him lobve him <3

Hihi! Ah idag vet vi inte vad som kommer hända mer vi ska ha tvättid vid tre sen ska vi nog åka och kolla om Zeb lever älsklingen har inte lyckats få tag i honom.
Sen vet man ju aldrig hur länge man bli kvar där.Hihi.
Nej nu ska jag föra över lite sköna låtar till min nya älsklings mobil :)

Puss bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0