Sen kväll!

Usch vad vi är uppe sent klockan är liksom snart halv tre älsklingen har hittat någon film på 4:an och vill inte gå och lägga sig för han sitter så skönt :D Hihi plutten min själv är jag as trött och vill mer än gärna sova.Aja filmen har jag redan sett en gång tidigare men får kanske se klart den om jag nu inte ger upp och går in i sovrummet :)
Älsklingens syster var här med hennes pojkvän och älsklingens pappa med ett bord från hans andra syster. Det svarta bordet som jag bloggade om förut.Hahaha men det roliga var att vi båda har för oss att det var högre än vad det var.Så soffan ser as stor ut jämfört med bordet.
Men men hittar jag ett jobb snart så kanske vi har råd att köpa oss en snygg soffa i framtiden.
Nej nu ska jag se om jag kanske kan få med honom in till sängen så jag kan få sova.

Sov gott nu gott folk :D
Puuuuusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0