Signe och Sigge




Så nu har vi hamnat i det huset igen som saknar vatten :)
Hihi. Har vart hos min pappa nästan hela dagen och käkat sen var vi en sväng till min kära lilla faster också :) Trevligt trevligt :)
Så nu kommer vi bara ta det lugnt det var meningen att vi skulle titta förbi hos Anna men det får bli i morgon vi har vart borta hela dagen så jag var ganska så trött och sen så har var vart borta från Turbo väldigt länge också så han behövde ju matas och så.
Men ska nog svänga förbi henne i morgon istället.
Nu ikväll händer det inte så mycket skulle jag tro måste nu snart sticka över till min kära mormor och låna toan :) Hihi eftersom vattnet fortfarande inte funkar :(
Aja nej men kommer lägga upp lite bilder snart måste bara uträtta mina ärenden på toan först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0