Sorry för den dåliga uppdateringen :(

Så nu ska jag äntligen sätta mig framför datorn och lägga upp lite nyårs bilder vet nämligen att Bea skulle vilja ha några av dom eller vad tror du gumman?? Hade ni ett bra nyår då?? :D Själv var det väldigt roligt hahahaha en sak hände som jag inte hade väntat mig älsklingen blev väldigt berusad hihi jag fick ta hand om honom och så tillslut nyktra han till efter han spytt några gånger :)
Så det var lite roligt :) Sen fick vi skjus av en tjej och hennes man vilket var jätte snällt dessutom bodde dom precis i närheten av oss också visade det sig :)
Nej nog med babbel nu kommer bilder som ni vill se ;)


                                                            
 
                                                   
                                                               
                                                                 
                                                          

                                                             

                                                               

                                                           

                                                           

                                                         

                                                              

                                                          

                                                              

                                                            

                                                               

                                                             

                                                               

                                                        

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0