Städning= klar

Wow jag menar verkligen wow :D
Ni ska se hur snyggt det verkligen är här nu och ni i familjen kom gärna förbi någon gång och hälsa på oss det är ju inte många som har sett hur stort och fint vi har nu. Nu snart är det bara våra grejjer kvar vi har ju självklart sparat lite saker från älsklingens farmor det är ju mycket som är snyggt och som passar in.
Och snacka om vilken träning man får om man städar några timmat alltså....skit bra!!
Självklart skitade jag ner min rena fina tröja som jag tvättade igår.
Så jäkla typiskt mig hihi.
Åååh längtar just nu till att få börja måla i hallen och ta bort hatthyllan jag och älsklingen tycker den ser lite gammalmodig ut så kommer nog byta ut den mot några hängare isället :)
Kommer verkligen bli as snyggt här hemma :)
Nu ni ska jag dra och rensa min garderob ska kolla om det är något jag ska ha kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0