Therese våt

                            
Hahahah ah nu skulle ju jag då gå ner till älsklingens jobb bara det att jag hade inte väntat mig världens snöstorm heller. Kunde inte se ett skit på vägen ner gick och höll handen för ögonen hela tiden fick gissa mig till vart jag gick. Usch så efter halva vägen ringde jag honom och var as iiriterad över snön en bussjävel körde dessutom förbi mig i högsta fart och ett stort jävla snö moln attakerade mig.Så nu är jag genom blöt.Mitt hår som jag hade stått och plattar och borstat är nu lockigt snart igen. Jävla piss väder nu är jag trött på vintern kan det inte bli sommar nu är så fruktansvärt arg och irriterad.
Nu så ska jag ta och se en film så jag lugnar ner mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0