Torsdagens look

                
Japp detta är me today då :) Jag brukar oftast nu inte sätta i löshåret sammadag som jag har duschat om jag nu inte ska ut och måste.
Det sliter ju på håret eller hårbotten något fruktansvärt.
Hahah har faktiskt inte gjort så mycket från sist jag uppdaterade hihi. Ska ta tag i disken nu har jag tänkt usch åååh vill ha diskmaskin. Ibland saknar man att bo hemma igen där man hade diskmaskin och en mamma som lagade maten. Känns verkligen som att jag blivit vuxen för fort.
Hallå 19 nu snart jag borde ju typ plugga och ränna omkring på stan och festa men det gör jag ju inte om jag ränner på stan så är det oftast med Bea gumman och vi går igenom varenda affär av kläder :)
Hihi. Om jag tjänade så himla mycket som stora bloggarna så hade jag ju självklart haft råd att springa på stan mer och handla as mycket snyggt.
Man kan alltid drömma :)

nej nu ska jag ta tag i diskberget.

Puuuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0